Mīti par iepirkšanos

Lai gan nav vienas “pareizās” formulas, kas der visiem, taču ir lietas, kas var būt pasniegtas nepareizā gaismā un līdz ar to jūsu iepirkšanās nav tik laba, kā tā varētu būt. Līdz ar to pāris zemāk rakstītie mīti jums varētu palīdzēt pārdomāt iepirkšanās veidu.

Mīts: Atstājiet bērnus mājās.

Veikals var būt lieliska vieta, kur bērni interesējas par veselīgu pārtiku. Pastāv lielāka iespēja, ka viņi ēdīs, ko viņi palīdzēja izvēlēties. Mājās lūdziet viņiem palīdzēt maltītes plānot. Tirgū māciet viņiem, kā lasīt etiķetes – ko meklēt (šķiedras) un ko izvairīties vai ierobežot (piesātinātie un hidroģenētietauki). Ļaujiet viņiem izvēlēties veselīgas pusdienas un uzkodas. Lai atturētu viņus no konfektēm vai cepumiem, sniedziet viņiem nelielas uzkodas, pirms dodaties uz veikalu bagning.

Mīts: Iepakoti salāti ir pārāk dārgi.

Bagātie salāti un spināti maksā vairāk par gramiem nekā neiepakotie veidi, bet, ja ērtāks iepakojums liek jūsu ģimenei ēst vairāk, jūs izniekosiet mazāk un ietaupīsiet naudu. Pievienojiet romiešu salātus sviestmaizēm un spinātus zupām vai omletēm. Izvēlieties, pamatojoties uz jaunāko “izlietot līdz”. Lai saglabātu svaigus zaļumus, uzglabājiet tos ledusskapī 4 oC vai zemākā.

Mīts: Saldētiem ēdieniem ir mazāka uzturvērtība.

Saldēts ēdiens var būt veselīgi laika ietaupītāji jums un jūsu ģimenei, ja izvēlaties saprātīgi. Nopērciet saldētus produktus, kuros ir liesi olbaltumvielām bagāti, dārzeņus un veselu graudu produktu. Ēdieni, kas tiek cepti, grilēti, tvaicēti vai sautēti, ir veselīgāki. Izvairieties no ceptiem saldētiem pārtikas produktiem un krēmveida sacepumiem. Lasīt etiķetes, lai palīdzētu jums kontrolēt taukus un nātriju.

Mīts: Izlaidiet makaronu nodaļu.

Zema ogļhidrātu diētas padarīja makaronu par ienaidnieku, bet izslēgt ogļhidrātus augošiem cilvēkiem nav gudra rīcība. Tā vietā iegādājieties pilngraudu makaronus, lai palielinātu šķiedras saturu. Mēģiniet pievienot zemu tauku saturu sieru un zema tauku satura pienu pilngraudu makaroniem. Vai arī pievienojiet tomātu mērci un dārzeņus, piemēram, sēnes, brokoļus vai cukini, citā variantā.

Mīts: Izvairieties no sarkanās gaļas.

Liesai gaļai ir veselīgas barības vielas, piemēram, olbaltumvielas, dzelzs un cinks. Galvenais ir ēst pareizo apjomu:

  • 57 gramus no 2 līdz 3 gadus veciem bērniem
  • 142 gramus dienā 9 līdz 12 gadus veciem bērniem
  • 170 gramus dienā pieaugušajiem
  • Sy dine egne tøj

Lai iegūtu pareizās porcijas tos neizniekojot, jums var būt nepieciešams iegādāties mazāku apjomu vai iesaldēt papildus. Izmantojiet gaļu kā ēdienu jūsu ģimenes vakariņās, padarot dārzeņus un veselos graudus par maltītes centrālo daļu.

Jūs varat veiksmīgi iepirkties ar bērniem, ja spējat ierobežot to vajadzības, kā arī ieinteresēt par veselīgu pārtiku. Tādā veidā jūs noteikti tikai iegūsiet no bērniem veikalā. Jums nav jāiet garām saldētu pārtikas produktu ailēm, jo arī tur jūs varat iegūt lieliskus piedāvājumus, kas ir ar pietiekamu uzturvērtību, kā arī tie var palīdzēt jums ievērojami ietaupīt laiku. Tāpat arī makaroni var būt vērtīgi, plus ja zināt, ko ir iespējams tiem pievienot, lai palielinātu to uzturvērtību. Tādā veidā jūs varat iegūt arī ēdienu, ko var pagatavot salīdzinoši ātri un lielā apjomā. Ja jums ir liela ģimene vai vienkārši negribas gatavot vairākas stundas no vietas, tas ir labs risinājums, kā arī iespēja pievienot dažādas sastāvdaļas var piešķirt makaroniem pavisam savādāku garšu un neliksies, ka visu laiku tiek ēsts viens uz tas pats. Makaroni var būt arī labs papildinājums citiem ēdieniem.